Subject: FW: Seisukoha küsimine - Kose alevikus Jõe tn 1 ja Jõe tn 3 DP juurdepääs
From: "Marek Lind" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Sun, 31 Mar 2024 21:41:25 +0300

Palun registreerida kiri ja omistada peaspetsialistile infopäringuna.

Ette tänades

Marek

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 27, 2024 10:27 AM
To: Marek Lind <[email-masked]>
Subject: Seisukoha küsimine - Kose alevikus Jõe tn 1 ja Jõe tn 3 DP
juurdepääs

Tere!

Koostame Kose vallas Kose alevikus Jõe tn 1 ja Jõe tn 3 katastriüksuste ja
lähiala detailplaneeringut, kuhu kavandatakse tankla rajamist.

Kose vallavalitsuse lähteseisukohtades planeeringu koostamiseks (kirjale
lisatud) on planeeringuala juurdepääsude kohta öeldud, et see lahendada 12
Kose-Jägala tee ja 14 Kose-Purila tee kaudu.

Nüüdseks on aga vallavalitsus asunud seisukohale, et 14 Kose-Purila teele
(Pikk tänav) veokite liiklumist üldse ei lubata ning samuti ei lubata neid
11121 Kose teele. Seega on vajadus lahendada juurdepääs täiendava
mahasõiduga 12 Kose-Jägala teelt 14 Kose-Purila tee ja 11121 Kose tee
vahelises lõigus (järgneval pildil markeeritud kollasega).

Palume Transpordiameti seisukohta, kas täiendava mahasõidu planeerimine
nimetatud lõigus on võimalik.

Lugupidamisega

Karl Hansson

AB Artes Terrae OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

508 8811